2014. július 22., kedd

a technika csodái...

Majd 2 napig nem volt internet,tv,telefon (vezetékes). Hétfőn elmentem pancsolni kicsit és mire hazajöttem este semmi nem volt, megmondom őszintén először nem is tudtam mit is kezdjek magammal, hisz hozzá vagyok szokva, hogy böngészek, olvasgatok, blogot nézek és postát olvasok, válaszolgatok. Automatikusan nyúltam mindég a gépfele de rá kellett jönnöm, hogy max a letöltött játékokkal tudok játszani. Mivel este volt már nem akartam nekiállni bármit is csinálni így inkább lezártam mindent és elmentem olvasni. Azért ez nem olyan mint amikor az ember megszokja és rutinná válik a mindennapjaiban. Ma délelőtt amikor hazajöttem még mindég nem volt semmi így nekiálltam varrni ami elmaradt meg befejezni amit elkezdtem. Elfoglaltam magam de hiányzott a net mert mindég megakartam nézni valamit, aztán délután 2óra kor végre meg szólalt a gépem és csak úgy zúdultak be a levelek :) Nem győztem válaszolgatni. Most minden a helyére állt de ez a majdnem 2 napos leállás  azért sok volt mert itt a környéken rengetek iroda épület mint pl. Szépvölgyi Center "és sorolhatnám" rengeteg irodával. Bár imádkoztunk esőért de, hogy egész nap esik arról nem volt szó :) Annyira párás a levegő, hogy megfullad az ember.

Tegnap a húgom kitett magáért, csinált ebédet meg kaptam jegeskávét és még uzsonna is volt meg csomagolt kaját mára :) 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése