2014. június 2., hétfő

nem szeretem idő...

Nem szeretem ezt az időt mert nem lehet igazából tervezni semmit, kitudja mikor fog eleredni. Ez a hétvége nem igazán telt úgy ahogy én szeretem de hát nem minden tejfel :)
Annyi hasznom volt a szeles időből, hogy gyorsan leszáradtak a kimosott ruhák és egész nap tettem vettem apró dolgokat csináltam meg amit egyébként nemigazán szeretek.
Megcsináltam a virágokat, permeteztem, teraszt takarítottam. Illatzsákokat varrtam a nemlétező levendulának amit a húgom a kertből fog hozni és még szárítani is kell.





3 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik a kőfal a muskátli mögött :)
    Az illatzsákokról nincs fotód?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még nincs, majd ha teleteszem levendulával akkor felteszem eladásra :)

      Törlés
  2. Nagyon tetszik a kőfal a muskátli mögött :)
    Az illatzsákokról nincs fotód?

    VálaszTörlés