2014. május 12., hétfő

könyvajánló...

Kimberley Freeman: Vadvirágok lányai

Ma a könyvesnél voltam bár épp elég könyvem van amit nem olvastam de körbenéztem és rábukkantam egy gyöngyszemre, rögtön megtetszett és jött is haza velem. Nagyon izgatja a fantáziámat de nem kezdek hozzá mert egy másik jó könyvet olvasok és nem szeretném félretenni. Még csak a hátán lévő írást olvastam el de már most tetszik a könyv.


Emma, a londoni balett gyönyörű és sikeres balerinája egy nap súlyos térdsérülést szenved. Ígéretes pályafutásának váratlanul vége szakad, szerelmi élete romokban, álmai szertefoszlanak. Menekülni szeretne a sorsa elől, ha kell, egészen a világ végéig. Egy titokzatos nagymamai örökség azonban mindent megváltoztat, és Emmát a zajos nagyvárosi életből egy varázslatos és ismeretlen földi édenkertbe repíti, ahol minden másképp van. Ami ott várja, az gyönyörű és rémisztő is egyben. Szenvedélyes szerelmek, sötét titkok és kegyetlen hazugságok szövevényes hálója, amit a családja generációkon át hordozott. És egy síron túli üzenet, ami felforgatja az életét, és erőt ad az újrakezdéshez. Megörökölhetőek a titkok? És a fájdalom? Átadhatja egy anya a lányának a boldogságot vagy akár a szerelmet?

1 megjegyzés:

  1. Jónak tűnik, köszi! Gyűjtöm én is a könyveket, tornyosulnak az olvasni valók :)

    VálaszTörlés