2014. május 22., csütörtök

jártatom a szám...

Van egy olyan címkém "mondom" = = mondom a magamét igaz a kutyát sem érdekli de jólesik leírni mit is gondolok néha igaz nem sokat írok ki magamból mert az nem jót szül mert még valaki magára veszi pedig nem szánom senkinek de midig valaki magára ismer :) Most csak azt akarom elmondani, hogy aki 2 hónap elmúltával sem irt a blogjára azokat töröltem és vettem fel újakat és a facebook oldalamon is megváltam emberkéktől meg újakat vettem fel. Sajnálom ha valakit ezzel megbántottam ami nemvolt szándékos de kicsit újítani akartam mert sokan azért is járnak hozzám, hogy más blogot olvassanak ahogy én is másoktól megyek fel olvasgatni.
Ez azért jó dolog mert nem kell felvenni és így is tudom követni :)
A mai nap az elég meleg volt ahhoz, hogy ne menjek sehova és kicsit rendbe tegyem a gépem és kiszórjak minden felesleget. Töröltem a gépről minden olyat amire már vagy 6 hónapja rá sem néztem de ha szükségem lenne rá akkor a külső vincsin minden megtalálható mert csináltam egy kiadós mentést.

reggeli kép, itt még hűvös volt


4 megjegyzés:

  1. Nagyon jó az a kőfal ott hátul, és látom a tárolódobozodat is.Szép minden!
    Kellene nekem is egy nagytakarítást csinálni a gépemen. Jó olvasni, hogy más megteszi, ez valahogy lökést ad nekem is.

    VálaszTörlés
  2. Teljesen igazad van és is pont tegnap kezdtem el szelektálni, mert már olyan sok blogot vettem fel, hogy elvesztem bennük és akik naponta, hetente írnak azokat meg sokszor nem vettem észre. Úgy hogy egyetértek, igy kell.:) A többi szelektálást hétvégére hagyom, lakásban is lesz. Lassan kész a terasz, ma már a betonozás lesz meg, talán végre nem lesz annyi por, írtó kosz van mindenütt, tudom utálom.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha kész lesz akkor szép lesz és őrülni fogsz neki de addig sajnos kosszal jár, én tudom :) utána már csak élvezni fogod és kiülhetsz egy kávéra :)

      Törlés
  3. Kitettem hatterkepnek! :)) Ez gondolom mindent elarul!! GYONYORU!

    VálaszTörlés