2014. május 11., vasárnap

egy idilli nap...

Tegnap csodálatos napom volt szinte élveztem az otthoni létet csak reggel szaladtam le a praktikerbe, hogy kötöző karokat vegyek és jöttem is haza. Mindent kinyitottam, hogy átjárja a levegő az egész lakást. A kimosott ruhák 2 óra alatt leszáradtak teraszon fújt a szél is. A virágok jól érzik magukat jó helyen vannak és még főztem is :) Megvettem az Otthon&Kert magazint és kiültem olvasgatni. Teljes idill  volt :) ezt nekem találták ki.




háttérbe a hortenziák jó nagyot nőttek, jó helyük van


a kis kedvenc ami 2 éve velem van és télen is kint lehet hagyni, most ültettem át azóta amióta megvettem, volt több társa is de azok elpusztultak de majd ősszel pótolni fogom, épp virágzik :) télen is zöld/piros mert 2 fajtája is létezik



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése