2014. március 20., csütörtök

körbe, körbe zöld...

A múltkoriban feltettem egy képet, hogy a terasz is kész de ott csúfoskodott az a támfal és azon agyaltam mit is tehetnék oda   
 ez volt a kép


a másik ablaknál ott van az a fenyőtuja aminek a bal oldalán van 3 virágzó bokor amiből 2-öt benőtt a tuja ezért szóltam a kertésznek, hogy jó lenne át tenni a csupasz falamra hisz nem is látszódik már.


így került a teraszom elé a 2 bokor meg az aljába az én hortenziám, a 3-dik egy orgonabokor, sajnos ősszel a kertész túlságosan is vissza vágta pedig gyönyörű volt.


A terasz másik oldalára még az ősszel lett ültetve 7db gyöngyvessző (spirea) ami most hajtott ki és remélem virág is lesz rajta de ha nemelég dús akkor ősszel ültetek hozzá. Az aljába pedig talajtakarót tettem aminek sárga virágjai lesznek, ezt is a másik lakásomból hoztam a hortenziával együtt.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése