2014. március 9., vasárnap

beszámoló...

A kézműves vásár nem változott évek óta ugyan azok a kis hobbi kézművesek vannak kint akik minden évben kihozzák a portékájukat amiket egész évben termelnek de eladni nem tudják. Magam részéről egy készítő ill. kereskedő miatt mentem ki az pedig  Scrapfellow  mivel scrapbookozom így kíváncsi voltam van e újdonsága de sajnos csak azok voltak kint amit a weboldalán is található. Voltak gyöngyösök, szőnyegesek meg mindenféle limlomosok amik csak gyűlnek odahaza de semmire sem jók. Volt foglalkozás sok asztalnál. Mivel korán mentem, hogy ne a tömegbe (ha volt tömeg) kelljen ott téblábolnom így nem láttam, hogy miket készítenek és volt más dolgom is ezért gyorsan el is húztam onnan. Azt hiszem nem kell többet kimennem mivel már 3x voltam és mindég ugyan azt láttam.
A szülinapra készítettem egy ajándékot ill. vettem és kicsit felturbóztam ill. szolidan mert fiúnak lett. Jó kis buli volt.


ezt meg magamnak :) amikor megvettem 1 hete tiszta bimbó volt most kezdenek virágozni


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése