2014. február 8., szombat

egyik a másik után...

Tegnap kicsit lelombozódtam mert egymás után jönnek a hibák vagy csak én érzem hibának a nem működő dolgokat.Tegnap előtt észleltem, hogy nem megy le a víz a mosogatóba ahogy szokott így mindent bevetettem de nem sikerült. Úgy voltam vele majd szólok a gondnoknak meg kérek egy pumpát de péntek délután amikor már senki nem akar dolgozni elvetettem a dolgot azzal, hogy majd megoldom. Este fürdés és csak azt vettem észre, hogy nem folyik le a zuhanyzó, na mondom pff... Még jó, hogy nem szappanoztam le magam. Kimertem lapáttal az alját és felhívtam a kis gondnokot tud e segíteni de nem volt pumpája. De nem hagyott békén a dolog és kiemeltem a zuhanyzó lefolyónál a műanyag cuccost de csak egy kevés hajat találtam meg pár beton morzsalékot azt vissza tettem és ezzel el is intéztem azzal,hogy holnap hívok egy embert. Reggel kipróbáltam a fürdő mosdójába,hogy lefolyik e és láss csodát nagy slunggal leszaladt a víz és gyorsan kipróbáltam a mosogatót is ami működött aztán a zuhanyzót is az is működött. De,hogy én mit szerencsétlenkedtem össze vissza nem is tudom talán nem akartam tudomásul venni, hogy megint hiba van a lakásban. Ilyenkor fel bórul a komfortzónám és nem érzem jól magam.
Az elszívót megcsinálták, kicserélték a lyukas elemet az aknába és vissza csináltak mindent. Remélem több hiba nem lesz.

folthátán folt...


folt volt...nem is volt :)



2 megjegyzés:

  1. Jaj, ne is mondd! Ha borul a komfortzónám, borulok én magam is! Remélem ezzel megoldódott az ügy!

    VálaszTörlés
  2. Mármint a te fürdőszoba ügyed!:-)

    VálaszTörlés