2014. január 19., vasárnap

a pofátlanság legteteje...

A tegnapi izgalom mellé még egy bosszúság is társult amikor hazafele jövet bementem a CBA-ba és vásároltam és mikor a pénztárnál fizettem szolt a pénztáros,hogy a karfiol nem kg-ra megy hanem Db-ra és közölte,hogy 700-800ft/db. Mondom neki minek lemérni ha DB-ra megy? azért mert ha 1k alatt van akkor 700ft ha felette akkor 800ft. Úgy kikeltem magamból és mondtam ám a magamét... hagy ne írjam ide :) Ez pofátlanság hisz Ők is kg-ra kapják akkor mint vásárló én miért Db-ra kapom? Írtam is a CBA központba de szerintem magasan lefognak tojni és kérnek elnézést meg ilyesmi. Ha nem szól a pénztáros észre sem vettem volna mert ha én karfiollevest akarok enni akkor is megveszem de ez nagy pofátlanság.
Jó múltkor a zsemlével jártam így hazahoztam és amikor felakartam vágni nemvolt közepe csak egy csomó amit a kés össze rántott.

A színvonal magasan a békasegge alatt van.

Most nyílt egy új egységük a budai hídfőnél és bementem a vegyi osztályra 1 gondola volt annak is csak az egyik oldalán slussz passz ha kell ha nem ez van. Választék a béka segge alatt újfent. Kifele jövet meg is kérdeztem,hogy csak ennyi? IGEN volt a válasz....
2hete fent voltam a Rózsadomb centerbe hát kérem szépen, ég és föld a különbség pedig már este volt de még így is minden kapható volt.

piaci árak..


 CBA ára...




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése