2013. december 6., péntek

napsütés és hózápor...

Ma a végletek napja volt,hét ágra sütött a nap aztán egyszer csak beborult és havas eső, hózápor, jég esett.

a napsütés beterítette az egész lakást  


 a virágok élvezték a télies napot


olvasósarok


megvarrtam a székre a párnákat cipzárosat csináltam,hogy lehessen cserélgetni a huzatokat  bár én nem ilyet szerettem volna de nem tudtam megcsinálni amit szerettem volna... de sebaj majd csak lesz egyszer :) még egy fehéret is szeretnék



kép a délutáni hóviharról


4 megjegyzés:

  1. So white, sunny and beautiful, Eva. Happy weekend!

    VálaszTörlés
  2. Szép a sok fehér. Ma reggel hóviharra ébredtem, és élveztem!

    VálaszTörlés
  3. Éva gyönyörű és nehéz munkát végeztél. Az eredmény szemet gyönyörködtető.

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm a kedves szavakat mindenkinek...

    VálaszTörlés