2013. november 5., kedd

összefoglaló...

Egy kis számvetés az utolsó 2 napról. A fűtést ma sem tudták elindítani mert megint volt egy ugyan olyan probléma csak most a fürdőbe ahol az új csempét kellet megbontani de már megcsinálták és pótolták a csempét. Végül elindult a fűtés mind ez délután történt és este lett kész. Voltak a bútort össze rakni és amikor feltették semmi nem volt jó. Le lett szedve és újból fel kellett tenni. A vizesek bekötöttek mindent. Ami kész van 98% ban az a konyhabútor és a gardrób,ami kész az a fürdőbe a bútor. A gardrób ajtókhoz nem adtak zsanért és 3 fiókot rendeltem 2 hoztak. A konyhabútorhoz volt egy 30cm kiegészítő ami nem fért be. A megrendelt szagelszívó sem jött. Rossz összeszedés amit az ikea b...... el. Mehettem vissza és cserélhettem. A szerelők csak csütörtökön jönnek és befejezik. Mindenre összeszedést,szállítást,összeszerelést,beüzemelést kértem aminek a fele meg sem történt holott kifizettem. Természetesen fogok írni az ikeának de már előre tudom a választ. A kanapé,asztal,szék még ki sincs bontva. Kezdhetem előröl a takarítást. Holnap jön a villanyász beköti az elszívót és befejezi a melót. Jó lenne ha már nem jönne senki de még a T-home is jön.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése