2013. október 13., vasárnap

mázolás...

A hétvége is munkával telt mivel nem tetszett a falfestés így átkenettem a festővel. Az előző beírásnál már jeleztem,hogy adtam a festőnek egy kis feladatott és az nem más mint a barna ajtók/ablakok átfestése. Szerintem nem vette komolyan,hogy az idén én ezt megakarom csinálni. Kértem a hét elején egy ár ajánlatot amit rögtön el is vetettem és mondtam,hogy a vicc most nem jön be de mondjon egy olyat ami nekem is tetszik. Meg is egyeztünk és 2x alapozás után ma le festette ami újfent nem tetszik Még tegnap mondtam neki,hogy a kilincstakarókat szedje le mert alatta látszódik a barna mivel ezek mozognak és egy profi festő le is szedi nem is kell szólni ezért. Azt találta mondani,hogy szedjem le én. Ma reggel amit tudtam leszedtem de mire átmentem addigra a többi is lekerült. A mázolást nem tudom elfogadni mert foltosak a teli ajtók és sok helyen nem fedi a festék. Nincs szépen festve nem vagyok megelégedve így addig nem fizetek míg ez nincs megcsinálva rendesen vagyis visszatartom a felét. A két belső ajtónak barna szigetelése ezt kilehet húzni és fehéret beletolni ezzel nincs is gond bár a festő kihúzta amit nem kértem. Utána jártam hol tudok venni de előtte megkérdeztem egy ablakszigetelőst, levelet váltottunk többször. Éreztem,hogy hülyének néz és froclizott mit tudok kihozni az egészből :) itt a levélváltás egészében, Ö mobilról:

Üzeneted:
Üdvözlöm! érdeklődőm,hogy magát a szigetelőt hol tudom megvenni.
Üdvözlettel Éva
---------------------------------------------------
tamasf1984 felhasználó
Azt Ön sehol.
------------------------------------------------------
Üzeneted:
azért találtam :)
http://bolthely.hu/szilikongumi/Ajto_tomites
--------------------------------------------------
tamasf1984 felhasználó
Es bele ragasztja??vagy mivel vág bele horony marást?de örülök hogy talált ;)
------------------------------------------------
Üzeneted:
a horony már megvan csak a tömítőt kell cserélni mert az barna nekem meg fehér kell mert az ajtó át lett festve és behengerlőm meg van
-------------------------------------------
tamasf1984 felhasználó
Akkor hajra.mindent adott hozzá.
--------------------------------------
tamasf1984 felhasználó
Meg azt hozza tennem hogy 50meteres ki szerelésben kapható csak.es van kb 6 fele méret!
----------------------------------------
Üzeneted:
6 mm kell és vágnak amennyi kell
-----------------------------------------
tamasf1984 felhasználó
Hajra.

 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése