2013. október 28., hétfő

már megint...

Már megint én vettem észre a hibát és ha nem jövök rá időben akkor ki sem cserélik. Tegnap este ahogy állt fel a fürdő és szinte teljesen kicsempézve alja feltéve elgondolkodtam,hogy hogy fogom a zuhanyzót kinyitni mivel ott a wc. Eddig is ott volt ahova terveztem de történt,hogy 17cm kijjebb áll így a kabinajtót nem tudom kinyit csak egy kis résre ugyan is a wc rejtett öblítő része ki áll a falból és amikor a kabint rendeltük erről még szó sem volt. A kivitelező azt mondta ettől még kinyílik...hát nem. Megállt az ütő bennem tiszta idegbeteg lettem. Ma felhívtuk a Ravakot és találtunk orvoslást nagyon rendes volt a hölgy és mivel originált amit vettünk szó nélkül kicseréli csak az a baj,hogy 4 hét de inkább kivárom mert így nem tudnám használni úgysem. Hát nagy szerencsém van és remélem már nem lesz semmi gond. Holnap jönnek feltenni a padlót és közben fugázzák a csempét. Képeket holnap csinálok amikor már kész a nagyja.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése