2013. október 31., csütörtök

a nehezén túl vagyok...

Ma reggel korán átosontam hogy takarítsak kicsit és amikor benyitottam ott volt a festő. Kissé meglepődtem mert úgy volt ma nem jön. Hozzálátott kijavítani mindent és nekiállt mázolni,hozott a főnöke 2L festéket,rögtön ki is próbálta egész más volt a színe már mindjárt fehérlett a próbafestés. Egész nap ott voltam és mindég mondta nézzem meg jó e,Ö kérte,hogy maradjak több szem többet lát. Mondanom sem kell nemcsak süket de rosszul is lát. Takarítottam közben a radiátorokat lemostam az ablak kereteket kívül belül és az ablakokat is megpucoltam de még egyszer meg kell mert nekem még nem tetszik.Mondhatnám le portalanítottam. Most már elmondhatom,hogy fehérek lettek az ablakok/ajtók.





Azért volt ma is  kis gikszer mert a festő eltett 1L festéket és azt mondta elfogyott holott megtaláltam a vödörjébe amit kivettem de nem szóltam semmit. Remélem soha többet nem fogom látni.
Ma nem jött a gépész pedig vártam, holnap munkaszünet így szombaton jön a villanyszerelő és a gépész közben hurcolkodok el a bérelt tárolóból,hogy ne kelljen még 1havi díjat fizetnem feleslegesen,a többi ráér.


5 megjegyzés:

  1. na hidd el észre sem veszed és már oda is költőztél

    VálaszTörlés
  2. Ott az ajtóval szemben a szomszéd terasza van? Ha igen, engem az nagyon zavarna, hogy ennyire belátni egymás udvarára. De a lakás az már most látszik, hogy mennyire szép lesz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tami! az nem a szomszéd terasza hanem a porta szolgálat teteje

      Törlés
    2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés