2013. október 26., szombat

a burkoló...

Sajnos el kell viselnem a burkoló nyájas modorát irányomba ugyan akkor nagy úr és azt csinál amit akar. Egyedül dolgozik és akkor amikor neki tetszik. Mindennap megcsinál egy kis részt és csak lődörög és ahányszor átmegyek mindég van valami. Tegnap előtt este mondtam próbáljuk betenni a fürdő ajtótokot mert én úgy látom,hogy nemfog beférni és ott ne is csempézze addig le. Tegnap reggel 9re volt megbeszélve,hogy ott talizunk de csak 10re jött aztán kiderült,hogy igazam van kicsi a lyuk de azt még lehet igazítani de amikor betettük keskenyebb az ajtótok mint az új fal, puff.....és akkor ez még semmi 5óra fele átmentem és tárva minden Ö meg sehol,vártam 25percet aztán bezártam. Ezt a fürdőt 3nap alatt megtudta volna csinálni ha akar dolgozni. Ügy látom nincs más munkája mert nem siet az már biztos. Kedd estig adtam határidőt,hogy kész legyen és a aljzat burkolással is mert jön a Ravak és teszi fel a kabint addigra már ki kell fugázni mindent.
Tiszta idegbeteg vagyok tőle de nem szólhatok be neki mert még otthagy menet közben . Ma egész nap ott leszek de nem fogok szólni semmit legalább is megpróbálom.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése