2013. szeptember 23., hétfő

tiszta káosz...

Előző cikkembe azt írtam,hogy begyorsultunk hát nagyon,másnap mikor odamentem ezt találtam :) alig tudtam bemenni az ajtón... Megvan a zuhany üveg a hozzávaló csaptelem a zuhanyfej és a összefolyó mert tálca nem lesz. A padló is ki van választva szegőléccel amit ma ki is szállíttatom. Jön a villanyszerelő és a logó kábeleket a helyére teszi és még oda húzza ahova nekem kell. A csempe rendelve ami 3 hét legalább mert Olaszországból jön,de a vakolás addigra már meglesz. Most jöttem vissza épp falaznak mert a hálóból le csíptem ami az előtérhez fog tartozni és oda jön a gadrób így a háló csak háló lesz és nem lesz benne szekrény.A fürdő kicsit nagyobb lesz mert szintbe hoztuk a falat mivel a válaszfal eltűnt a nappali és a konyha között.
Most itt tartok












Szombaton átköltöztem a húgom kis szobájába,jól elrendezgettem mindent és van internet meg Tv és még ágyacskám is van :)


Az eredeti elrendezés











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése