2013. szeptember 16., hétfő

Róma...

Megjöttem már 3-dik napja de valahogy nem tudtam rászánni magam,hogy írjak beszámolót. Rómában jártam de valahogy nem az én világom és,hogy ha egy szóban kéne leírnom akkor "nem tetszett"
Azt tudtam,hogy rengeteg a templom,bazilika meg a romok dehogy azonkívül más nincs is arra nem is számítottam.Az Óvárosban laktunk ahol minden megtalálható és minden közel is van bármerre is mentünk. A közlekedés nem volt gond mert mindenhova metróval mentünk könnyen kezeltük hisz  2 metró vonal volt Párizzsal szemben ahol 11 metró volt :) A Trevi-kút ami tetszett és a Via Veneto amit mindenkinek ajánlók, talán Róma legszebb városrésze.Ha tehettük inkább parkokba mászkáltunk mint a zsúfolt városrészeken.A parkokban kastélyok (romok) és villák voltak ahova be sem jutottunk.Jártunk a Borghese villánál ami tetszett még és a körülötte lévő park is.Rengeteg volt a turista és az Ó város utcái tömve emberekkel nem beszélve a keskeny járdákról ahol 2 ember nem tudott elmenni egymás mellett. Az üzletek nagyon szépek és vásárolnak is az emberek.Rengetek kajálda az utcákon amik hangulatosak  de nem tudnék élni ott.Sokan ájuldoznak a beszámolókba hogy itt is meg ott is jártak és milyen csodálatosa dolgokat láttak és elvannak ájulva Rómától de ha valaki a saját szemével látja egész más a vélemény alakul ki. Egy történész vagy egy régész szemével biztos,hogy más de egy turista szemével nem vált ki semmilyen érzést legalább is nekem. A Vatikán valóban csodálatos belülről.A képeket amit csináltunk az mind megtalálható a neten inkább személyes fotókat részesítettünk előnybe magunk részére ezért nem is teszek ide semmit max 1-2 képet :)




1 megjegyzés: