2013. szeptember 18., szerda

begyorsultunk...

Olyan gyorsan peregnek az események,hogy már holnap jönnek szétverni a lakást és Én még sehol sem vagyok szinte csak fejben van meg minden. A fürdővel még hadilábon állok semmi elképzelés csak körvonalak. A csempe valahol Olaszországba van ami 3 hét legalább de a járólap az már kézzel fogható.
Holnap reggel jönnek 9re és dirr durr és már bontják is.Mi lesz ebből?
Még jó,hogy van 2 tesóm és segítenek mert Én ezt nem tudnám megcsinálni.
Költözök hétfőn a húgom lakásába ami szintén arra van és kaptam egy szobát a személyes cuccaim és én elférünk,meg lesz talán internetem,kedden meg jönnek a cuccok a tárolóba. És ennyi.
A húgom sokat segít a nővérem intézi a papírokat igazgatja a dolgokat és tárgyal de a költözésnél besegít.
Itt tartok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése