2013. május 3., péntek

Szentendre 3...

Már többször írtam Szentendréről  és a legutóbb 2012 decemberében adtam hírt egy felújításról ( ITT ). Most itt a folytatás ami kicsit meglepő volt mert elveszett a varázsa legalább is nekem jobban tetszett a régi bár nem hagytam volna ennyire lepusztulni. Mindenkire rábízom,hogy véleményt alkosson.

Már messziről kiszúrtam,hogy az állványokat lebontották


Sajnos a kutat belülre tették pedig milyen jó volt ott vizet inni amikor meleg volt


Még tart a belső építkezés




Sok fa volt bent de sajnos ez az egy maradt meg :(


A gyönyörű kapuból amit fel újítottak egy fotó cellás lett :(


Azt a szemetest nem oda kellett volna tenni nagyon rontja az őszhangot itt viszont megmaradt a kapu


A jó fákat is kivágják pedig ez egy olyan területen volt ahol nem zavart senkit


Innen vágták ki,a gaz senkit nem zavar csak a fa volt útban valakinek


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése