2013. március 17., vasárnap

húsvéti előzetes...

Megszoktam,hogy a Butlers-ba mindég az ünnepeket nagy felhajtással pakolják ki és gyönyörű asztalokat csinálnak. Általában minta után rakják össze az asztalokat és a körülötte lévő polcokat is hozzá pakolják. Sajnos az idén nem sok a húsvéti és a teríték is szegényes. Volt olyan is,hogy én tettem oda egy díszt,hogy ne legyen kopasz de nem tudtam feldobni vele a képet :) Az ablaknál álló lila garnitúra ami ugye kintről is jól látható eléggé kopár és lehangoló amit a Butlers-től nem igazán várok mivel az áraik elég magasak evvel még nem is lenne baj ha a tálalás lenyűgöző lenne de nem az volt.Talán ha 2 asztal úgy ahogy kinézett és összevisszaság uralkodott az egész üzletben.Valahogy nem az igazi volt. Nem is vettem semmit ill. nem itt vásároltam :)

Az első képen az a fehér lámpabura nem oda való




a kaspókba egy kettőbe jó lett volna egy kis növény


a lámpákat szín szerint állítottam volna úgy hatásosabb lenne



nem kimondottam húsvéti de érdekességnek elmegy


ez az egyetlen koszorú volt az egész boltban ill. csak ez a szín


itt is tettem volna növényeket a kaspóba hogy lássuk hogy is mutat


itt látszik a csupasz asztal,semmi dísz és párna a székekre


ide tettem egy virágot kaspóval de semmi hatás :)


ez a kép semmiről sem szól föleg nem a húsvétról



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése