2013. január 1., kedd

blog ajánló-VillaAntik & StorLoppis i Ockelbo

 Rögtön ajánlással indítom az évet mert sokat össze gyűjtöttem és most ezt osztom meg veletek
Amikor először megláttam a rengeteg képet az agyam nem tudta befogadni ezt a rengeteg árút amit láttam. Háromszor négyszer is végig mentem rajta mire eljutott a tudatomig hol is járok :) Svédország :)  Persze tudatosan tudtam,hogy ott járok de valahogy nem esett le hisz magam kerestem rá az oldalra.
Természetesen rögtön beindult a fantáziám és,hogy Ti is lássátok megosztom veletek hát ha valaki vásárolna közületek.

Kedvenc nád fotelem...



ládás pad...

ezt nekem :)

tálaló szekrény...


és a komódja...


a raktár egyik része...


székek amik egyediek...





karfás szék...

kecses lábú asztalok...




nappali komód...

kisegítő asztalok...


az író asztal, nagy kedvenc...

ágytámlák...

tányérok 951 Skr,-


ezek nem kőből vannak de jól néznek ki...

Nem csigázlak tovább titeket :) ITT a link és nézelődjetek. Azt nem tudom,hogy szállítanak MO-ra

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése