2012. augusztus 8., szerda

blog ajánló...

Nem tűntem el csak nyár van és kevesebbet vagyok itt:)
Mona blogján járunk ahol egy ház teljes átalakítását figyelhetjük meg és közben elvisz minket olyan helyekre ahol inspirációt kap a saját háza felújításához többek közt Stavangerben ahol gyönyörű házak és kertek vannak. Hát van honnan inspirálodnia. Stavanrger Norvégia északi félszigetén a 3dik legnagyobb város. Szóval Monáék 2010ben vették meg a házat egy út mellet amit aztán elkezdtek felújítani és még a mai napig is tart a felújítás de közben élik a mindennapi életüket. Szép a hálószoba ami már készen is van csak díszíteni kell. Megpróbálják az eredeti funkciókat megtartani és ugyanabból a korból beszerezni a bútorokat. Persze vannak nem várt dolgok amik lassítják az építkezést pl. egy méhraj aki a házaltjába költözöttbe.

A régi ház

Felújítás


Stavanger ami az utolsó bejegyzés júliusban




4 megjegyzés:

  1. Jaj,de nagyon elfogadnék egy padlóig érő ablakot!!!!!!Olyat,mint aképen!csodás!

    VálaszTörlés
  2. Ez is csodás blognak tűnik, megyek, és szétnézek kicsit részletesebben. Úgyis valami hasonlóval szerettem volna pihenni ma délután. Köszönet érte!

    VálaszTörlés
  3. Aj az az ablak!!! És a táj. Mindig jókat hozol!!!

    VálaszTörlés
  4. Felvettem a blogot a listámra, s az angol hölgyét is, hátha lesz olyan nála ami engem is érdekel. Örülök, hogy közreadtad. Ill. az a baba, az a baba...!

    VálaszTörlés