2012. június 28., csütörtök

New Hampshire...

Az Ozon Network-on megy egy sorozat Amerika madár távlatból és tegnap láttam megint egy részt,New Hampshire-ről.Leírni nem lehet és képekben sem tudom vissza adni azt amit láttam de az őszi erdeiről híres és sok hírességeiről akik ott éltek/élnek,festők,írok,költök.Utána jártam a wikipédián de az angol változatot fordítottam magyarra mert ott rengeteg adat van míg a magyaron pár mondat.Amit kiemelnék az a 2010 nép számlálás ahol a lakosság 24,5%- francia és francia-kanadai. És a történelmüket persze. A lefordított wikipédiába sok mindent megtudhatunk. Én tegnap mindent láttam és gyönyörű volt és a kimerítő adatok képet adtak a 41dik államról. Talán meg ismétlik az adást érdemes megnézni.Jó böngészést ITT a wikipédia.
















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése