2012. június 17., vasárnap

kék halál...blog ajánló...

Nem tűntem el de a gépem meghallt és nem tudtam semmit csinálni. A szerelőt meg kellet várnom mert kikellet mentenem az anyagot és nem tudtam,hogy megvan vagy nincs. Hozta a saját gépjét és rákapcsoltuk az enyémet és nem vesztek el az anyagok így csak újrakellet tenni a gépet. Tegnap felkerült minden ma már csak a programokat tettem fel meg,hogy kommunikálni tudjak. De ne keseregjünk ezen hoztam nektek valamit.
Annie Sloan Egyesült Államok, Massachusetts blogján járunk ahol a Francia vidéki,vintage stílus a fő kedvenc.Saját maguk restaurálják ill. stilusitják a tárgyakat. Az idén a rózsaszín,víz zöld és kék megy mindenhol ennek fényébe alakítgatják a festést. Csodálatos tárgyakat bútorokat lehet látni eredeti és átfestett formában. Majdnem végigjártam visszamenőleg a blogját. A Maisont azóta ismerem amióta Spanyolba voltam és bementem egy ilyen boltba ahol kaptam is egy vastag prospektust amiben a Maison dekorációk vannak.
A bloggot ITT tudjátok elérni de a facebookon is ott vannak.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése