2012. április 7., szombat

könyv ajánló...

Bár nem ezt akartam megvenni de mivel nem találtam meg amit szerettem volna így ez lett helyette,még nem olvastam bele de ma hozzákezdek 620 oldalas,imádom a vastag könyveket mert sokáig tart pláne ha izgalmas is,ez volt tegnap délután amikor ideírtam de vártam még nem tettem fel.


Egy kislányt magára hagynak 1913-ban egy Ausztráliába tartó hajón. Lélek egyedül érkezik, csak egy kis bőrönd van vele, benne néhány ruhadarab meg egyetlen könyv - egy gyönyörű mesekönyv. A gyermeket befogadja a kikötőmester és felesége, és mint a magukét nevelik fel. Huszonegyedik születésnapján elmondják neki az igazságot, és "Nell", aki úgy érzi, hogy kicsúszott alóla a talaj, nekivág, hogy megtudja, ki is ő valójában. Kutatása során eljut a Cornwall partján álló Blackhurst Udvarházba, és nyomára jut a Mountrachet család titkainak. De csak Nell halála után folytatja a kutatást az unokája, Cassandra, és akkor áll össze a kirakós rejtvény valamennyi darabja.

De mivel nem hagyott a dolog békén így írtam a Librinek még tegnap és jött is a válasz,hogy eltették a nevemre a keresett könyvet amit már egyszer nektek is ajánlottam és majdnem lecsúsztam róla:)
Barbara Erskine könyvéről van szó.


És ha már ott voltam akkor gyorsan kerestem egy másik könyvet is Talált vágyak osztálya


Fogadd el, ami jön, és hozz ki belőle valami nagyszerűt! A befolyásos New York-i szenátornő főtanácsadójaként Natalie keményen dolgozik, sokat túlórázik, és a munkája minden percét élvezi. Aztán elhanyagolt barátja egyszer csak bejelenti, hogy részéről ennyi volt. És ez még csak a kezdet. Az orvosa mellrákot állapít meg nála - és az ellen nem elég a nyers ambíció meg a kőkemény elszántság. Natalie-nak a választók élete helyett most a sajátját kell megváltoztatnia. Itt az ideje elgondolkodnia azon, hogy eddig milyen döntéseket hozott. Először is megkeresi élete öt szerelmét, hogy megtudja, miért romlott el a kapcsolatuk. És miközben visszatér a múltba, talán új lehetőségek nyílnak előtte - és esetleg arra is rájön, hogy az életen nemcsak átszáguldani lehet, hanem élni is. A szerző, Allison Winn Scotch ajánló sorai a könyvhöz: "Írás közben esélyt sem akartam adni arra, hogy zokogás legyen az egészből. Ez egy vicces könyv. Tényleg az! Egy nő élményeiről szól, aki próbálja megtalálni a saját útját, és a betegség csak kiindulópont ahhoz, hogy megismerje önmagát."


3 megjegyzés:

  1. Ez egy támadás a pénztárcám ellen! :D Meglesem őket a neten is.:) köszi az ajánlásokat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az igazság az,hogy a könyvre nemsajnálom a pénzt:)

      Törlés
  2. Könyvre én sem sajnálom a pénzt. Ezek mind olyan könyvnek tűnnek, amelyekkel szívesen tölteném a kevés szabadidőmet. Köszönöm, hogy mindig ajánlasz valami jót. Utánuk nézek a neten, bár nekünk van egy olyan könyvesbolt itt a városban, ahol 2 nap alatt meghozzák, ha nincs, nem kell rendelni.

    VálaszTörlés