2011. október 16., vasárnap

KÖKI termináI...

Hol is kezdjem talán az elején és ha definiálnom kéne a KÖKIt akkor az mondanám,hogy egy hangárba vagyok aminek az alját kicsempézték és  az elválasztó falak üvegből vannak. Hodály nagy üzletek aminek az állmenyezetei hiányoztak és látszott az össze vezeték, ez valamikor divat is volt mára nem az. A hangulata boltoknak messze elmarad amiket megszoktunk mint Alle,Mammut,Árkád és Aréna ezek a jobbak. Akkora nagy az épület,hogy a westend és a mammut belefér egyben:) Három szint van az alagsor még képlékeny az utcai szint úgy ahogy az emeleten sok bolt még nem is nyitott meg. Feliratok,hogy mik hol találhatok nincs így a wc keresni kellett,a szemetesek jól elvannak rejtve a padoknál amit szagolhatunk erre is véletlen bukkantam rá és amikor kiakartam dobni a szemetet megrázott a fém teteje és a buszfelöli bejáratok is ráznak azok is fémből vannak. A metróból az áruházba lépcsőn kell felmenni nincs mozgólépcső és kiírások sincsenek hogy merre menjünk aki először jár arra. Az összes mozgólépcső az áruházba nem működött:) kész röhej volt ,hogy mindenki így közlekedett de viszont van lift,és ha valaki enni szeretne az fáradjon fel a felső szintre:) Természetesen akcióval indult minden bolt átlagban 20%-al és tömegek mindenhol mint ha ingyen adnák. Kettő boltot írok le az egyik az Euronic ahol sorba álltak a folyosón és még nézelődni sem tudtál bemenni a másik az Angol Hada ami kint Angliába a legnagyobb használt ruha cég ez akkora területet bérelt,hogy a végét nem is láttam mert már az elején elakadtam így kifordultam:) minden sztenderen van és ami leesik az ott is marad, eszméletlen mennyiségű árut halmoztak fel és persze a tömeg:) Van egy Tesco is és amit elkel mondanom az a levegő cserélő ami az oldalfalakon vannak és ha eléri azt a szintet amire be van állítva akkor bekapcsol és......és olyan hangja van mint egy repülöturbina és a zaj is akkora,hogy olyankor nem tudsz beszélni:) röhej. A hangulat fagyos semmi kellemes dolog nem fogadott és az áruház sem volt feldiszitve egyedül a Tesco csinált dísszitést a saját portáján. Az áruház nagyságához kevés a pihenőhely és mivel nagyon hosszú mire a végére érsz igencsak elfáradsz:) ilyenkor jó lenne leülni és inni egy kávét vagy üditöt de ahhoz felkéne menni az emeletre és mivel a mozgólépcső nem működött ezért bementem a Müllerhez venni egy üditöt na igen a Müller aki kitett magáért és teljes pompájába üzemelt 2 szinten és volt vevő bőven az összes pénztár működött és még segítség is volt minden kasszánál, így kell ezt csinálni:) Még sok mindent írhatnék de inkább mindenki látogasson ki és járja végig. Ami csalódás volt még a kedvenc boltjaim nem voltak jelen:) nem is csodálom. Azt hiszem nem lessz a kedvenc áruházam ettől függetlenül a KÖKInek azért jó mert nem kell beljebb jönni a plazákba ha venni szeretnének valamit. Amiket még hiányoltam a kisboltok amik nincsenek de ezek legalább hangulatosak lennének. A kajáldákat nem néztem meg azt nem tudom mik vannak viszont láttam,hogy nyillik egy olyan kajálda amit ha lehet nagy ívben kerüljetek el és ez a Jóasszony gyorsétterem ahol előregyártott ételek vannak és mikróba melegítik meg de már akkor kivan száradva,ez tapasztalat. Mindent egybevéve azt nem tudom,hogy hogy fogják kifizetni az üzletek bérleti díjait mert most karácsonyig azért lessz vevő de hogy utána mi lessz azt nem tudni. Nagy csalódás volt számomra az egész...


2 megjegyzés:

  1. :-( Sajnálom a rossz tapasztalatot. pedig nem kicsi volt a hírverés!!

    VálaszTörlés
  2. jaja én is olvastam és a történetet is viszont csak nekem nemtetszik másnak meg lehet,hogy igen azért is irtam mindenki menjen és nézze meg

    VálaszTörlés