2011. október 8., szombat

blog ajánló...

Ma egy online céget "Villa Rustics Pannonia Kft" mutatom nektek akik 2002 óta foglalkoznak lakásdiszítéssel. A Holland Clayre-Eef  és a Ter Steege B.V., valamint Nagy Britannia Creative Tops, és a IDEAL HOME RANGE, Németország. -ból érkező magas színvonalú termékeket forgalmaznak, és a Magyar  kézművesek is megtalálhatóak náluk. Mivel nagy kereskedés ezért az árukészletet a boszorkány konyhákban valamit kisebb dekorációs boltokban tudjuk csak megvenni. Az árak ugyan ott vannak mint amit a Skandy Trendé amit lejjebb már ajánlottam. Ma épp a Boróka Otthonbolt-ban jártam és körbenéztem nála és vásároltam is de csak azért mert babonás vagyok ilyen téren. Először voltam azért vásároltam egy csekélységet. Eléggé kiesik nekem ez a bolt már vagy 3x indultam neki de mindég másfele vettem az irányt most viszont célzottan arra mentem.

Borókánál vettem,4 behúzott vállfát a szalag az nem kell rá:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése